Arma Buffalo
Eli alege un nou loc spre care să se îndrepte pentru a-și răscumpăra o greșeală din trecut și, acum uniți în căutarea răzbunării, el și Cornelia se apropie și mai mult. Trafford face pregătiri, într-o stare de disperare.