Ce vrei și ce ai nevoie
Eli Whipp, un cercetaș Pawnee care s-a retras și care vrea să-și recupereze moștenirea, o întâlnește pe Cornelia Locke, o englezoaică pusă pe răzbunare. Destinați să li se intersecteze drumurile, ei călătoresc împreună spre nord.