Šárka și Jakub se mută pe barcă și descoperă că au companie nedorită. Pe lângă frigul continuu, mai sunt și purici și nutrii. Ema se întoarce la muncă și trebuie s-o lase pe mica Berta în grija unei bone, lucru care n-o încântă.