Linda o vizitează pe Zuzana acasă. Copiii Zuzanei aproape prind cuplul lesbian în act. Milan și Ema se întâlnesc în camera întunecată din hotel și-și declară iubirea unul pentru celălalt. Jakub își face o programare cu Lýdie Králová.