Viziunea
Bill întâlnește o persoană cu care ar putea avea o legătură romantică. La fel se întâmplă și în cazul lui Joey. Nicki își face griji în legătură cu lecțiile lui Wayne și Bill îi cere un împrumut lui Eddie.