Episodul pilot
Poligamul Bill Henrickson încearcă să satisfacă nevoile emoționale, romantice și financiare ale celor trei soții ale sale - Barb, Nicki și Margene - și ale celor 7 copii într-o suburbie din Salt Lake City.