Tristeţea afinelor
Distracţia lui Draculaş se termină brusc atunci când el gustă din nişte coacăze. Draculaş capătă o paloare albăstrie şi devine foarte trist. Chester şi Harold îl duc la fantoma legendarului interpret de muzică blues Rusty Bones pentru a primi sfaturi.