Medalionul norocos al lui Laffite
Când faimosul pirat Jean Lafitte vede în medalionul magic o viziune înspăimântătoare a viitorului său, îi cere ajutorul lui Draculaş pentru a evada din închisoarea în care Andrew Jackson încearcă să-l oblige să se opună invaziei britanicilor.