Phoebe și Jessica discută despre inspirația lor în materie de modă, iar Uzo Aduba li se alătură pe scenă pentru a vorbi despre obsesiile lor de tocilare. Plus: comicii Naomi Ekperigin, Al Jackson și Gary Gulman.