Patrula tinereții
În timp ce ascensiunea lui Immortus se apropie, membrii Doom Patrol fac o alianță cu Willoughby pentru a preveni sfârșitul lumii. Dar atunci când Rita se trezește extrem de îmbătrânită, o vrajă făcută prost îi transformă pe toți în adolescenți.