Patrula nostalgiei
În timp ce membrii Doom Patrol se reunesc sub noul lider ales, Rita primește o invitație ciudat de profetică. În absența lui Keeg și a lui Kay, Larry și Jane se simt lipsiți de direcție, iar Vic încearcă să reia legătura cu fosta lui echipă.