Prieteni cu Murray
Murray încearcă să-i ridice pe Bret și Jemaine în diagrama prieteniei, spunându-i planul său și lui Jim. Mel îi cere lui Bret să-și ceară scuze, pentru comportament nepotrivit în vis.