Laptele meu nu e curat
Dovezile din ce în ce mai multe sugerează că Alex a furat milioane de la clienții lui. Odată cu apariția noilor detalii șocante, localnicii și autoritățile se întreabă dacă Alex a fost capabil să-și ucidă soția și fiul.