Un obstacol
După morțile lui Paul și Maggie, Alex devine ținta unui atac violent. Pe măsură ce apar dovezi noi, autoritățile și localnicii au dubii legate de posibila implicare a familiei în morți misterioase din trecut inclusiv o crimă din 2015.