Bunătatea unor necunoscuți
O noapte tensionată în restaurant îi prinde pe localnici și pe nou-veniți în așteptarea răsăritului; frica domină ruinele din spatele casei Matthews, în timp ce Jim și Tom se chinuie să-l calmeze pe un pasager din autobuz care a intrat în panică.