Străini într-un loc straniu
În absența șerifului Boyd, Donna și Kenny încearcă să gestioneze haosul în timp ce un autobuz cu nou-veniți reticenți ajunge în orășel; Victor și Tabitha merg într-o excursie plină de tensiune, printr-un labirint de tuneluri din subteranul orașului.