Întuneric în lumina lumii
În 2017, foști membri ai LLDM formează o comunitate pe Reddit, unde împărtășesc povești legate de abuzul suferit de pe urma „Apostolilor”. Comunitatea supraviețuitorilor devine din ce în ce mai mare, în timp ce biserica se extinde pe plan global.