Care idei mari
Ashley și Abby vor să afle identitatea unei prostituate de 16 ani decedată într-un incendiu. Vincent e șocat de cât de brutale pot fi afacerile lui Rudy. Frustrată de evoluția noului ei film, Candy apelează la ajutor.