Ajuns înapoi acasă, Dave încearcă să acceseze cât mai mult propria pasiune creativă, dar lumea conspiră să îi arunce în preajmă orice diversiune posibilă, mai ales faptul că urmează s-o vadă pe Ally pentru prima oară de când s-au despărțit.