Big Chief și Murder Nova
Big Chief îl provoacă la întrecere pe cel mai bun prieten al lui, Murder Nova, vrând să ajungă pe primul loc. Visul lui Farmtruck devine coșmarul lui AZN: o nouă mașină modificată.