Curse și bani-gheață
Oamenii OKC se întrec cu cei mai rapizi șoferi din sud la cursa anuală Cash Days. Căutând curse de stradă și bani câștigați rapid, Farmtruck și AZN își găsesc adversari pe potrivă.