Minciuna din viaţa mea
Bob Peterson se autoinvită în casa cea nouă a colegilor lui, Gene şi Jaye-Jaye Thurnau. Când Jaye-Jaye se întoarce, după ce făcuse un drum, constată că Gene şi Bob au dispărut.