Martor redus la tăcere
Kevin Cross, un lord al drogurilor din Oklahoma, îşi ucide un asociat, apoi fuge în Mexic ca să scape de acuzaţiile de răpire şi crimă. Ce e dispus să facă pentru a nu fi închis ?