Am fugit în Mexic cu copiii mei
Valerie Castellano jefuieşte o bancă şi fuge în Mexic cu copiii ei. În SUA, poliţia se concentrează asupra mamei lui Valerie. Ar putea fi ea cheia pentru capturarea fiicei sale?