Dispărut în Las Vegas
Milionarul Ron Rudin, dezvoltator imobiliar în Las Vegas, e dat dispărut. Ca să-l găsească, detectivii urmăresc un traseu presărat cu spirite fără odihnă, obsesii și lăcomie.