Misterul de pe Insula Whidbey
Russel Douglas e găsit împușcat în cap, în mașina lui, pe un drum pustiu. Începe astfel o anchetă care va dura un deceniu și va lăsa mulți oameni cu întrebări, dar fără răspunsuri.