Banii nu-ți pot cumpăra iubirea
În Dunlap, Tennessee, pe malul unui râu e găsit un cadavru. Detectivii reconstituie ultimele momente din viața victimei, un bărbat necunoscut, ca să-i găsească ucigașul.