Obsesie periculoasă
Casey Morgan, o tânără mamă, e ucisă în locuința ei. Polițiștii trebuie să-i descifreze istoricul întâlnirilor romantice, cu ajutorul prietenilor și vecinilor, ca să dea de ucigaș.