În timp ce Mare și Colin analizează probe noi, listele cu apeluri telefonice duc la un suspect neașteptat. După ce se confruntă cu Helen în legătură cu o posibilă luptă pentru custodia lui Drew, Mare primește niște sfaturi de la Richard.