Brava Kelsey
Kelsey sparge un perete din casa lui Craig, motiv pentru care tatăl ei îi confiscă sabia. Cu ajutorul lui Craig și al lui JP, îi va dovedi tatălui ei că e demnă să o primească înapoi.