Craig și dumbrava: La masa copiilor
E Ziua Recunoștinței la familia Williams, așa că masa copiilor e din nou plină! Când Bernard face praf desertul special, Craig apelează la masa copiilor pentru a-l scăpa pe fratele său de o pedeapsă iminentă.