Diavolul din deşert
Adele Curtis suferă o moarte cumplită în locuinţa ei din Phoenix. Detectivii interoghează diverşi suspecţi, dar ancheta stagnează. E nevoie de dovezi ADN pentru a prinde ucigaşul.