Inocenţă pierdută
În Portage, Indiana, încep să zboare acuzaţii după ce tânăra Sarah Paulsen e ucisă. Poliţiştii triază cu greu informaţiile, încercând să îl identifice şi să îl prindă pe ucigaş.