Rotație completă
Pe măsură ce tot mai multe evenimente bizare încep să apare, toți sunt îngrijorați. Kimi și unii dintre locuitorii mai în vârstă explorează ruinele de sub complex căutând ceea ce ar putea cauza toate aceste incidente.