Pensionare Permanentă
Bunicul Gwen şi Ben descoperă că comunitatea unde trăieşte mătuşa lui Ben a fost luată în stăpânire de extratereştri numiţi Limax care vor să-i ducă pe bătrâni pe planeta lor ca sursă de hrană.