Suplinitoarea
Doamna Baker lipseșteo zi de la școală, motiv pentru care suplinitoarea ei trebuie să le facă față elevilor neastâmpărați. Ziua e haotică, iar Clarence trebuie să o readucă pe doamna Baker în clasă.