Frații Cui
După ce provoacă o pană de curent acasă la Sumo, Clarence, fratele lui Sumo și Sumo sunt trimiși în deșert să caute piesa lipsă a generatorului. Vor supraviețui oare aventurii sau rivalitatea între Sumo și fratele lui le va crea probleme?