O lovitură e o lovitură
Christopher și Adrianna îl întâlnesc pe „Massive Genius”, un rapper faimos, care susține că Hesh a luat bani care-i aparțineau unui verișor ce înregistrase mai multe hituri în urmă cu mult timp.