Vânători în întuneric
Pe măsură ce Luise verifică mai cu atenție trecutul lui Dennis, acțiunile ei îi pun cariera în pericol. Între timp, Josi își analizează legătura cu Luca, iar Dennis se confruntă cu Dr. Aschhausen.