Noaptea te va găsi
Atunci când bărbatul care i-a ucis fiica e eliberat condiționat, polițista Luise Berg jură să-l trimită înapoi după gratii în timp ce Dennis, aparent reformat, urmărește un plan brutal de răzbunare.