Văduva neagră
Ştiind ce reputaţie are Catherine Mehaffey, când o întâlneşte pe această avocată sexy, Gary Taylor e vrăjit. Dar, după ce iubirea păleşte, el înţelege că a făcut o greşeală fatală.