Urmăritorul din umbră
Întâlnirile cu Andy LeFleur o amuză pe Sandi Musk şi îi mai abat gândurile de la divorţul prin care trece. Dar când Andy cere mai mult şi ea vrea să plece, el nu acceptă un refuz.