Un nou serial dramă bazat pe romanele polițiste ale lui J.K Rowling (scrise sub pseudonimul Robert Galbraith), care prezintă povestea veteranului-devenit-detectiv Cormoran Strike și a asistentei lui inventive, Robin Ellacott.