O minte bolnavă
Dana MacKay e ucisă în bătaie. După ce e găsit cadavrul ei, detectivii au în scurt timp şi un suspect: o femeie care o urmărea pe Dana. Să fi fost oare o ucigaşă cu sânge rece?