Cazul lui Natalie Wood
Într-o noapte rece de noiembrie, în 1981, legenda de la Hollywood Natalie Wood dispare de pe iahtul pe care se afla cu soţul ei, Robert Wagner. Ce s-a întâmplat cu celebra actriţă?