Gătim ca la școală: Vizită la bibliotecă
Valerie Bertinelli și Duff Goldman aduc un omagiu bibliotecilor școlare, cerându-le cofetarilor să facă deserturi inspirate de cărți, ba chiar și decorate ca niște cărți!