Gătim ca la școală: Pauza de prânz
Valerie Bertinelli și Duff Goldman le cer micilor patiseri să prepare meniuri de prânz diferite, cu elemente care „păcălesc". Totul - servit pe o tavă clasică de cantină școlară.