Kirt a pornit (probabil) într-o misiune. Slujba lui lui Indigo de la băcănie nu e ce trebuie. Honeybear și Ash sunt implicate în relația lor. Camille se simte bine. Winterbowl nu merge, iar lui Janay nu îi place de tipul cel nou.