Anapoda
Patrick vrea să rezolve situația cu Richie după plecarea lui bruscă. Frank îi spune lui Agustín ce crede cu adevărat despre relația lor și despre arta lui. Dom își deschide restaurantul popup unde este surprins de invitatul lui Lynn.