Bugs Daffy Sylvester Tweety au fost copii curioşi. Micii noştri eroi au toată carisma umorul şi inocenţa copilăriei. Pentru ei lumea e minunată. Baby Looney Tunes ni-i prezintă în pielea unor preşcolari ce trec prin diverse aventuri.